Rabia1511
Kızlar bebegim üç aylık Yen'i bitti ama üç gündür bi garip normel de çok ağlamazdı ama uyuyan bi bebekte değildi zAten uyanık dursada ağlamazdı ama şimdi sürekli ağlıyor normel de uyuduğu salıncağında uyumuyor sürekli kucağımda mememe yaslanıp uykuya dalmk istiyor başka uyuyamıyorum geceleri bağrırarak ağlıyor uyanıyor niye böyle yaa çok Zorlanıyırum otururak uykuya dalmaktan hiç bir yerim tutmuyor güçten düştüm😞😞😞