Merhaba kızlar 3 aylık bir kızım var ilk günden beri sol gögsümü almadı hiç. Tek gögsümde ki süt yetersiz geldi doktor kontrolünde 2 haftalıkken mama başladık. 2 ay hep kaşıkla verdim ama artık son zamanlarda mama bitene kadar katıla katıla ağlıyordu çoğu zaten dökülüyordu. Emmesi de bir sıkıntı yoktu zaten emerek uyuyor. Sonra 1 hafta eda ile verdim o da baya sıkıntı oldu hortum ağzına batıyordu mama bitince bu sefer süt az geliyor diye ağlıyordu. Şırınga da denedim sürekli bogazın da kaldı. Zaten yalnızım eşimde yoğun çalışıyor artık dayanamayıp eşimin de ısrsrıyla verdim biberonu. 2 gündür hiç emmiyor bugün kaşık vereyim bırsktırsyım biberonu dedim yine ağladı eşimle tartıştık. Sen cocugu ağlatmaya bayılıyorsun biberon istiyor işte dedi bagırdı😣 sanki ben cocugumun iyiliğini düşünmüyorum sinir oldum gözlerim doldu. Bide sürekli bu cocuk aç diyor her ağladığında açlıktan ağlıyormuş mamaya onun yüzünden bu kadar alıştı çok kilo alsın diyor🤦♀️ öyle değil halbuki biliyor biraz huysuz bir bebek sürekli ağlıyor. Bugün kendimi çok çaresiz hissettim kızıma da sesimi yükselttim ilk defa sonra da oturdum ağladım 😞 Şimdi ne yapıcam bimiyorum en azından 6 aya kadar emseydi yavrum