Birkizannesi0731 ben🙋🏼♀️
42 gun leslie yaptık burda arkadaşlarla.
3 hafta az yeme 3 hafta da karatay ile toplam 8 kilo verdim.
Ama 6 haftalık programi var onu yaptım.
15 dk cokta farketmez canim.
7 günde bile kıvrımlarım oluşmuştu.
Yani sira kürlerimde var tabi o postuma bakabilirsin.
Hatta bugün yazmis bir arkads daha 8 kilo vermiş.
Suan karatay yapıyoruz burda yeni postum da bu hafta basladik.
Ben tibet egzersizine gectim.