Elifburcus canım seni endişelendirmek istemem ama bir idrar testi yaptır derin Benim oğlumda da ayni lekeler vardı biri bezdendir dedi biri yeterince beslenmedi dedi ben yine de gittim doktora enfeksiyon çıktı 😞 ıslak mendil bıraktık antibiyotik kullandık çok şükür geçti gitti siz de biliyorum bu süreçte hastaneler sıkıntılı ama Özek bir hastaneye sakin zamanda giderek idar tahlili yaptırın inşallah birşey çıkmaz en azından iciniz rahat olur