Oglumask2019 valla iyiki olmuşum diyorum keşke daha önce olsaydım diye de kızıyorum kendime nasip işte 2,5 sene oldu olalı ben hiç bir zorluk yaşamadım valla ne ağrım ne sancım oldu İstanbul’da Florya- Küçükçekmece de biruni üniversite hastanesi dr Alper öztürk neydi ya o zamanlar bunun bi büyük bedeni varmıydı diye sorardım küçümseyen bi tavırla büyük beden çalışmıyoruz derlerdi zor zamanlardı herkese diyorum ol olmalısın