Esmaky siz daha iyi bilirsiniz ama tavsiyem yemeği öğlene almanız. Hem sindirimi kolay olur. Hem de daha çok enerji verdiği için öğlen daha iyi yakar yediğini. 1 yaşında az baharatlı olan tuzsuz yemeklerden verebilirsiniz. Ben kızım 1 yaşındayken sabah kahvaltı bebe bisküvisi( ev yapımı) içine muz, bir yumurta, zeytin peynir, pekmez vs, öğlen de o gün İçin kendimize yaptığım çorba veya yemekten. Ondan sonra meyve, yatarken de yoğurt veya muhallebi veriyordum. Her öğün arasında 3 saat oluyordu. Kahvaltı 9 da yaptıysa 12-1 gibi öğle yemeği. Sonra meyve.