Emilae Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 ay 10 günlük gündüz uykuları çok çok düzenli olmasa da gece uykularımız düzenliydi 3-4 saatte bir emmeye kalkan bir bebekti o kadar aman gazdı şuydu buydu atlattık bi düzen oluşturduk rutin falan derken 4. Aya az kala saçmalamaya başladı düzenimiz son zamanlarda da iyice bitik durumdayız ne gündüz uykusu kaldı ne gece uykusu uykuya geçmeden mutlaka ağlıyor emmek istemiyor vs vs resmen huy değiştirdi artık dayanılmaz bir hal aldı sabret diyorum ama ağlaması çok üzüyor uykusuzluk çok yıpratıyor lütfen bebeği büyük olan anneler tecrübelerini paylaşsın evet 4. Ayda uyku gerilemesi falan yaşanıyor ama sizce başka bir şeyde olabilir mi neden böyle geçer mi geçiyorsa ne zaman ve nasıl geçiyor lütfen akşam 8 buçuk 9 gibi yatırdım saat 10 oldu belki 5-6 kere ağlayarak uyandı ve 10-15 dk da bir uyanıyor şimdi babası uyuturken ben artık dayanamadığım için akıl almaya geldim malum doktor randevularımıza da gidemiyoruz dolayısıyla doktorumuzla da konuşamıyoruz.
Hma25 Emilae bizde de durum öyle saat 1 den sonra 15 dk bir ağlıyor emziriyorum birdaha kalkıyor 3 ten sonra emzirmiyorum çünkü bende yat kalk sersem gibi oluyorum gece 3 te uyanıyor ve 5.30 gibi uyuyor 🤷🏻♀️ Bu sefer rahat uyuyabiliyor
LeylaNur Emilae aynı dönemdeyiz, yalnız değilsiniz merak etmeyin 😔Haftaya ciddi olarak uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum aslında eğitim değil ama desteksiz uykuyu kendi kendine öğrenip uyuyabilmesi. Eğer destekli uyutuyorsanız 4.ay atağıyla birlikte çok zor geçiyor. Bebeğin kendi kendini uykuya döndürüp uyumayı bilmesi gerekiyor.
Umutununannesi Benmde bebegım 4 aylık resmen kendımı gordum sizde suan bile aglayarak yazıyorum bogazlarımq agrıdı artık neden boyle yapıyor elim ayagım titriyor
Eceozdemir18 Bizde ayniyiz hatta suan yatirdigimdan belli 5. Kalkışı sabırla ve ısrarla geri uyutuyorum . Biran önce geçmeli bu atak
Atesin-annesi 4 ay 26 günlüğüz bizde de durumlar aynı. 1 ay öncesine kadar çok düzenliydi uykuyu seven de bir bebeğim var ama artık bütün düzenimiz bozuldu. 7 buçukta uyuttum ama bu saate kadar 6 kere falan uyandı. Artık derin uykusu yok. Sanırım destekli uyuduğu için uyku geçişlerini kendisi yapamıuor. Bir de bu sırada memede uyumaya alıştırdım başka türlü uyutamıyordum. Şimdi her uyandığında meme istiyor. Yarın doktora gidicez aşı için sorucam bakalım bir önerisi olacak mı?
Emilae @gulguzeli @Umutununannesi @Hma25 @LeylaNur @Aajrl12 @Eceozdemir18 @Atesin-annesi @Linamerve Kızlar hepimizin aynı durumda olması bence durumu bir nebzede olsa hafifletiyor demekki bir anormallik yok ben 4. Ay gelişimi ve uyku gerilemesinin bu kadar zorlayacağını hiç düşünmemiştim benim bebeğim emerek uyuyor dolayısıyla destekli. Uyku eğitimini düşünmeyen ben zaten fena halde ağladığı için düşünmeye bile başladım farkeden bir şey yok yani kendi kendine uyumayı öğretmeyi daha doğrusu. Bebişlerin ağlaması çok üzücü bir de üstüne gece sürekli uyanıp emzir yatır bidaha bidaha çok yıpratıcı gün içerisinde zaten çok yoruluyoruz. Bir yandan o kadar minik ve masumlarki onların gelişimini gösteriyor aslında bu durum gerçekten napacağımı ne hissedeceğimi şaşırdım. Umarım bebeği bizden daha büyük olan tecrübeli anneler bizi aydınlatır 4. Ayla ilgili. Teşekkür ederim yazdığınız için. Merak etmeyin yalnız değilsiniz🤗
Linamerve Dk2017 Emilae eve en son cingene salincagi kurdum ama yok ağlayarak uyuyor uykuda sürekli agliyor, normal bir aglama degil içli içli. Ağlayarak uyaniyor. Besik sallak ayakta salla kucakta salla gerçekten çok yoruldum. Kaldır yatir denedim olmadı piş pis pat pat yöntemi denedim olmadı. Isın kötü tarafı hala kundakla uyuyor. Kundaktan kurtulmak istedim. Ama elleri sürekli gözünde ağzından memeyi atıyor ağlıyor veriyorum yine atıyor kısır döngü çıldırmamak elde değil.
Atesin-annesi Kızlar doktorumuz gece uyanmalarının çok normal olduğunj söyledi. 15 dakika içinde tekrar dalıyorsa hiç sıkıntı yok dedi. Uyku eğitimini de tavsiye etmedi. Sağlıklı olsun da varsın her saat başı uyanayım. Sonuçta geçici günler ben bunlar ben artık dert etmemeye karar verdim
Emilae Atesin-annesi evet uyuyor geri zaten uykusu da var sıkıntı derin uykuya geçene kadar uyanma yaşamaları. Uyku eğitimine bende karşıyım aynen dediğiniz gibi sağlıklı olsunlar da bu da gelişimlerinin bir parçası😊
Birminnosannesi Atesin-annesi Merhabalar, tekrar dalıyorsa derken kendi kendine uykuya dönmesini mi kastediyor doktorunuz yoksa 15 dk içinde tekrar uyutabiliyorsak mı?
Derin1811 4 ay 15 gunluguz bizdede durum 20 gundur falan aynı baska bi başlık altinda anneler konusmuş 6-7saat uyuyo diye bizde mi anormallik var demistim yarim saate bi uyanıyoruz
Emilae Derin1811 bence herkesin bebeği aynı olmaz belki düzeni bozulmayan daha hafif atlatan ya da henüz tam o döneme girmemiş olanlarda olabilir ama benim bebeğim gibi düzenli bir bebeğin düzeni bozulduysa hepsinin bozulabilir bence😂 bu da gelişimlerinin bir parçası sabırlı olacağız napalım😊
Kameredd Şu ağlayarak uyumaya biri çözüm bulduysa nolur yazın yaa denemediğim yol kalmadı tam uykusu gelsin dedim erken yatırsyom dedim saat tuttum odayı karartma rutin her şeyi denedim ayrıca beşikte salladım hamKta salladım kolumda denedim ayAkta salladım ağlamasın diye nasıl mutluysa öyle uyuyatım dedim yok yani uyuyacağını anlayınca illa ağlıyor çok üzülüyorum artık uyku saati gelince stres oluyorum😣
Badevehande Derin1811 geçici elbette ama ben uyku eğitimi vermeye başlıycam zaten virüs var evden çıkamıyoruz bari uyku eğitimi verelim hep beraber deneyelim ❤️ 4 ay 22 günlük umarım başarırız benimle beraber eğitim verecek olan var mı??
LeylaNur Badevehande Ben varım 🙋🏻♀️ Pazartesi günü başlamayı düşünüyorum. 3gün boyunca saat kaçta uyudu, ne kdr uyudu, en kolay uykusu hangisi gibi notlar alıcam. Sonra destekleri (sallama, kundak, müzik, emzik) direk kesmeden teker teker azaltıcam.
Dk2017 Emilae beni anlattın resmen doktora gitmeyi düşünüyorum artık çok zor bş hal oldu benim için. 4 ay aşısıydı diş sancısıydı huysuzluğu uykusuzluğu derken bugun de hafif kanlı ishal oldu disten dolayı ishal olabilir demişti doktor minik minik nokta halinda kan gördüm bugün işte bu normal mi anlamadım böyle bi durumla karşılaşan var mı acaba
Derin1811 Dk2017 doktorum rota yaparken demisti ishal olabilir ama kanlı olursa haberleşelim diye gitmeden doktorunu arayabilirsen ara