İyi akşamlar şu an doğum iznindeyim , doğum paramın tamamını izin bitince alacağım o şekilde ayarladım . Fakat şimdi sgk dan mesaj geldi emzirme yardımı yatmıştır diye 1890 TL anlayamadım bilgisi olan var mı ? Geçen hafta da 200 TL yattı diye mesaj gelmişti