Hafsasultan Allah yardımcın olsun, acil sifa versin. Benim bebeğimde yoğun bakımda kaldi. Hastanenin emzirme hemşiresi ile görüştüm. Once bir mememi hemen ardindan diğerini sagmam gerektiğini ve her 3 saatte bir tekrarlamam gerektiğini söyledi. Biz hastane tipi pompa kiraladık. Aylık 130 lira veriyoruz. 3 aydir hâlâ kullaniyorum. Sen de çalışmiyorsan yani geçici süre ile pompaya ihtiyacın varsa kiralayabilirsin.