funca güzel bir yazı olmuş bazı kısmını kopyalayıp eşime gönderdim.benim kızımda 9aylik.kilo alımı çok azaldı,bana psikolojik baskıyı eşim uyguluyor maalesef sürekli sütun yok ondan dolayı böyle bu çocuk diyip duruyor.2ay sonra ise başlayacagim,sütüm aman aman cok olmasa da var yani anneyim ben az çok bunu bebeğin emisinden cis sayısından anlarım.bugun süt sağma makinesi aldırdım ve hemen kaynatip sagmaya başladım çok az ml süt geldi tabi esim benden daha çok meraklı hemen yanıma geldi,baakk sütun yok işte dedi😞😞yahu diyorum daha şimdi başladım makineye alışık değil göğüsler, anlayan kim🙄🙄@Yeniannee111 dert yandim postunun altına ama kusura bakma canım