Zeyneppppp çevremde de birkac kiside ağlama uyumama sorunu olmuştu. Sebebi bebislerin doymamasiydi. En guzeli anne sütü ama belki yetmiyordur , bilmiyorum gozlemlediniz mi. Doyuyor diyorsunuz gerçi. Hem mamaya nicin öcü muamelesi yapiliyor anlayamiyorum. Benim mesela kizlarim ikiz. Hicbir sekilde sütüm yetmedi yetmiyor. Beslenmelerinin %80i mama ama hic takmadım. Cunku masallah 3 ay 2 günlük ve turp gibiler. Ne uykusuzluk ne gaz sorunu ne bagisiklik sorunu hicbirini yaşamadık. Dilerim bebisinizin uyku düzeni oturur.