Tugbaarya Yok hiç sıkıntı yaşamadım artık 2 kutu 2 kutu alıyorux hatta son kullanma tarihleride eczaneden aldığımla aynı hiç fark yok kargo ücreti ödemiyorsunuz ve kapıda ödeme varmı birtek onu bilmiyorum. Ama şöyle oluyor; siparişi veriyorsunuz, karttan ödeme yapıyorsunuz, ürün elinize ulaşıyor baktınız ürün anlatıldıgı gibi değil ozaman e-mailinize gelen maili açıp ürün beklediğim gibi değili işaretliyorsunuz ve iade ediyorsunuz paranız satıcıya sizin onayınız olmadan geçmiyor ve gittigidiyor sitesi hemen hesaba paranızı iade ediyor. Yok beklediğiniz gibi gelirsede tekrar giriyorsunuz onaylıyorsunuz para satıcı hesabına onayınızla geçmiş oluyor:) bu güvenli ödeme bize mantıklı geldi ve öylelik denemiştik iyiki denemişiz cok pişmanım 5 kutu 400 gr mama bitirmiştik ve herbiri için 86 lira ödemiştik🤦🏻♀️ 90 liraya 800 gr kargo ücretsiz olunca baya şaşırdık. Ve e bebek fiyatıda 90 lira bu arada 800grmı ama stok hiç yenilenmiyor çorlu magzasında daha oradan almak nasip olmadı. En fazla 2 güne gelir kargo