-ozge-alparslan- Kızlar dun 4 ay asısı olduk enson dun sabah yaptı 30 saat oldu daha yapmadı acaba ası kabız yaparmı
Babybaby45 -ozge-alparslan- valla bnde burada bekliyeym hc bu kdr kabız olmamştı bzde 6. Ay aşısnı oldk inanlmz kabız kzm keçi kakası gbi yapıyor boncuk boncuk zorla oda az biraz
-ozge-alparslan- Babybaby45 bizimki hiç yapmadı ya yapamadıgı içinde ne süt içiyor ne mama yiyor maf oldu sürekli aglıyor
Babybaby45 -ozge-alparslan- ah kıyamam kuzuya doktornza bir danışsanz keşke fitil fln veriyorlar cnkü aşırı oldgnda kaç aylıksnz bn zeytinyağı içiriyorum günde 1 -2 kez su bol bermeye çalşıyorm 7. Ayın içindyz biz
-ozge-alparslan- Babybaby45 malesef daha 4 aylık doktorumuz makatta uyarı verin zeytın yaglı cubukla demisti onu yapmama rağmen hala yapmadı
Babybaby45 -ozge-alparslan- allah yardmcnz olsn Ama şöyle bşey söylim bn 4aylık ikeN ek gıdaya başlamştm ilk oğlumda mecburiyttb kuru kayısıyı sıcak suya koyup blendrdan geçrip 3-4 çay kaşığı vereblrsn diye düşünüyorum bi araştr istersen