Merhaba anneler 13 günlük bi bebeğim var sezeryanla doğum yaptım sütüm 3 gün gelmedi mama verdik mecburen aptamil sütüm var suamda ama bebeğim bi göğsümü emiyo diğerini emmiyo diğerini de sağıyorum 25 cc cıkıyo sarılık olmasın diye veriyorum uykudayken sagdıgım sütü sizce bebek doyuyo mudur süt yeterli mi arada mama da veriyorum