Merhaba arkadaşlar. 3 aylik bebegim bu aksamustu kusmaya başladı. Son 3 kez mama verisimin 3unde de surekli kustu. Normalde hic kusan bir bebek degildir. En fazla bir iki parca fazlalik cikarirdi , o da beslenmeden 1 2 saat sonra. Neden kusuyor olabilir? Ve ayrica ilk kez uyumuyor. Uyutmaya çalışınca ağlıyor. Ne yapabilirim?