Maalesef böyle şeyler çok duymaya başladım. İtalya yolunda emin adımlar yazık ya ne diyebilirim ki. Benimde bir yakınım şüphelenip test yaptırmaya gitti hemşireler korkudan yaklaşmıyormuş resmen bu işi gönüllü doktor ve hemşirelere yaptırmaları gerekiyor. İstemeyerek işini yapanlar ihmalkar oluyor bence de biraz daha fazla tedbir gerekiyor 🧐