Mrvebrar Merhaba, benim oğluma 45 günlükken gelişim geriliği teşhis kondu o gün takmaya başladık tübingen, 4 hafta kullanımdan sonra baya düzelme gördü doktor ama tam geçmemişti 4 hafta daha kullandık ve dün gittik düzelmiş çok şükür. Yani 8 hafta takmış olduk. 3 hafta da sadece gece takıcaz tedbir amaçlı. Sizinki de çok erken teşhis edildiği için kısa sürer merak etmeyin.