Masalinko merhaba nerde kalca cikigi postu gorsem yazma ihtiyaci duyuyorum benimde oglum 40 ciktiktan sonra cektirdi. Tip2a dediler ve cift bez kullan biraya %99 gecer dediler bir ay sobra kobtrole gittik ve gecmedi bize bir ay sonra tekrar gelin dedi cocum doktoru gittik ve gene gecmedigini ogrendik oglum o ozaman 2,5aylk falandi sonra hemen oglumu aldim ve uzman bor ortopediye goturdum doktor bana cok gec kalmissin dedi ve bir ay pavlik bandaj uyguladi oda yetersiz kaldi ve 4 aylikken oglum ameliyat oldu 3 ay alcida kaldi simdi alcisi cikti ve hala pavlik bandajla tedavisi suruyor yani 40 gunlukken bandaj takilsaydi simdiye iylesmis olucakdi bence hic vakit kaybetmeden ozel bir muaynesi olan ortopedisyene goturebilirsiniz istanbuldaysaniz isim verebilirim