Merhabalar, benim 2 - 2 bucuk aylık bir bebeğim var. Bir süredir o kadar huzursuz ki, meme ve uyku dışında sürekli ağlıyor. Gaz sıkıntısı yok, altı temiz, karnı tok, sürekli ilgileniyorum da koynumdan çıkarmıyorum resmen belim iki büklüm oldu artık. İlla ayakta omuzda gezecek ancak öyle sakinleşiyor. Bir zamandan sonra ondan da sıkılıyor. Yine ağlamaya başlıyor. Gülüyor, gülümsemesinin hemen ardından yine basıyor çığlığı. Sormak istiyorum bunlar normal değil mi? Geçecek mi bunlar, ne zaman geçecek? Bakıyorum insanların bebeklerine ana kucağında ne güzel sakin sakin yatıyorlar. Bizim sadece 5 10 dk sonra yine çığlık. Her şeye olan ilgisi sadece 5 dk sürüyor sonra yine hooop bi ağlama hali.