Kızlar bebeğim bugün 3 aylık ve rotovirüs ve menşngkok aşısını yaptırdık 7 saat oldu henüz ateşi çıkmadı ama sürekli uyku halinde birde ara sıra bağırıyor canı acıyor heralde doktor ateş ve bağırma huysuzluk olur dedi ama uykuyu sölememişti yaptıranlarda etkileri neler oldu acaba