EmineDuru Kızlar sütümü sağıyorum söleninen gibi dolapta 3 gün falan o şekilde kullanıyorum ama cıkarınca ne kadarda kullanmam gerek yardımm 🙏🏻
EmineDuru Resmiye-doruk15 dolaptan cıkarıncada 3 saat durabiliyomu normal dolaptan çünkü içirene kadar 2 saat oluyı 😔
Resmiye-doruk15 Dondurucudan içirceğim zaman 1 gün öncesinden normal dolabta eritiyorum sonra sıcak su içinde normal ısı ya gelince bebeğim e veriyorum 🤗
Resmiye-doruk15 Olur canım zaten anca ısınır yada içirceğin zmaan çıkar hemen cezvede suyun içine koy tüpte ısıt biberon la