Merhaba, 3 bucuk aylik kizim var dogdugundan beri malesef sutum yetmedigi icin mama da veriyorum phlips avent biberonu kullaniyrm 0+ olani hic ucunu degistrmedm sizler nasil kullaniyorsunuz? Bu aralar mama yemek istemiyor uc akiskani mi yavas geliyor diye de dusunmeye basladim? Fakat cok hizli akarsa da rahat iciyor diye emmeyi birakablr dye degstrmedm