Merhaba herkese bi sorunum var da aranizda aynısını yaşayan var mı acaba 2 ay önce mastit olmuştum antibiyotik tedavisiyle atlattım ama bu sabah uyandığımda sağ memem ağrıyordu kolumu bile kaldırsam acıyordu aynadan baktım alt kısmı baya yanmış gibi kırmızı napmam lazım hastaneye de gidemem bu zamanda sıkıntı olur 😔