Daisyy Arkadaşlar oğlum 9.5 aylık. Emiyor ve az miktarda ek gıda alıyor. Kabızlık problemi var 4-5 günde bir yapıyor ve katılaşıyor gitgide kakası. Ne yapabilirim önerileriniz var mı?
RumeysaMiran Daisyy ben kabak haşlayıp biraz zeytinyağı katıp veriyorum hemen yapıyor belki siZdede işe yarar
Sbe Daisyy kayısıyı suda bekletip meyve suyu olarak içirebilirsiniz. Ek gidasına 2-3 damla zeytinyağı koyabilirsiniz. Kabızlık Çok zorlarsa 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsiniz
Gonul_kumsal26 Daisyy zeytin yağını direk vermeyin, asitli olduğu için midesini yakar. Zeytinyağını kaynatıp içirin ve makatına poposuna masaj yapın. Kayısı, armut, kabak ve bol su tavsiye ederim
Daisyy Sbe kuru kayısıyı sıcak suda bekletip sonra ılıyınca içireyim mi? Zeytinyağını veriyorum direkt olarak değil ama çorbasına koyuyorum pişince çiğ olarak döküyorum üzerine.
Sbe Daisyy sıcak suda değil normal içme suyunda bir gece bekletin sabaha yumuşacık olacaktır. Hem suyunu içirebilirsiniz hem de kayısıyı yedirebilirsiniz 😊
Jelibon88 Armutta iyi gelir düzenli bir şekilde zeytinyaği vermeniz lazim sabah akşam yemeklerine eklerseniz fayda eder inşallah kuru kayisi ve hurmayi kaynatip blendirdan geçirip püre şeklinde verebilirsiniz ama en önemli şey kabizlikta devamlilik bir kere verip sonuç alamazsiniz
Daisyy Jelibon88 evet haklısınız bir kere ile olmuyor sorun hep devam ediyor teşekkür ederim deneyeceğim
jap Daisyy kabak haşlayabilirsin zeytinyağı ekleyebilirsin, kuru kayısı yumuşayana kadar pişirip yoğurduna karıştırabilirsin, armut da iyi gelir