Cananmiran Kızlar merhaba oğlum 10 aylık 8 kilo minyon bi bebek Anne sütü ve ek gıda alıyor iştahı da iyi çok şükür Sorum şu kilo alması için önerebileceğiniz kaşık maması var mı acaba?