Teachermom17 egzama çıkmıştı vucudunda ve geçmeyen pişiği vardı bize de alerji ihtimali için 2 ay boyunca herşey yasaktı ama bütün yasaklara rağmen iyileşmedi oğlum doktor en son anne sütünü keselim dedi kabul etmedim ve başka bir doktora gittim doktor görür görmez dedi bu çocuğun hiçbişeye Alerjisi yok diye boşuna 2 ay aç kalmışım yani şimdi 13 aylık fıstığa alerjisi var gibi ama o da net değil bazen kızarıyor bazen kızarmıyor