Bercemdila65 Esracim niye kundak yapmıyorsun canım kıyamayıp kundak yapmıyorsanda yarım kundak yap ben öyle yaptım 3 aylık olana kadar yarım kundak yaptım sende öyle yap sadece ellerini bağla ellerini sallandırdıkça uykudan uyanıyor uykusu bölünüyor
Sedaeva Esracim normal canim benim kizimda da cok oluyodu suan 2 ay 10 gunluk hala oluyo bende o yuzden yarim kundak yapiyorum.
Bercemdila65 Esracim benim kızımda hiç bir şekilde kundağı kabul etmiyordu tahta beşik aldı annem bana onunla rahatladım 🙏