Hilaldurmazzz Merhaba kızlar bizde 30.03.2020 tarihinde happymom’dan mezun olup happykids’ li olduk Size birşey sormak istiyorum normal doğumla oğluma kavuştum ve malumunuz altımda dikişlerim var ve kasıyor kaç günde iyileşiyor acaba 🤦♀️
Mehtapsercee Hilaldurmazzz 10 gün içinde iyileşiyo canım benimki 10 günde düştü iyileşti evet acıyo batıyo yeri iyileştikçe özellikle ayağını sıcak tut sıcak suyla pansuman yapabilirsin kuru tut yumuşak çamaşır giy 💐
Purple13 Hilaldurmazzz bünyeden bünyeye değişiyor canım. Temiz ve kuru tut o kadar dikkat etmeme rağmen 1 ay toparlamadım doğum daha kolaydı sanki😬 arkadaşım 13 14 günde toparladı
Serene Hilaldurmazzz Acısı 1 hafta içinde normale dönüyor ama tamamen iyileşip dikişlerin düşmesi 40 günü bulabiliyor. Bu süreçte kuru tutmanız çok önemli.her tuvalet ve duş sonrası saç kurutma makinesinin düşük ısı ayarında o bölgeye tutun.İyice kurusun.
Arasannesi Hilaldurmazzz 1 hafta sonra yanı yaklasık 7 gun cıvarı baya rahatlıyor hıc hıssedılmıyo artık
Hilaldurmazzz Serene ay kız 40 gün dedinde gözüm korktu ya ben büyük tuvaletime bile çıkamıyorum korkudan
Gamzem12_y Bi haftada kalktm ama pn onbeş gün nck iyi oldu iki ay oldu doğum yapalı banyo yaptıktan sonra sızlıyor
LeylaNur Hilaldurmazzz merhaba, temiz tutup her gün ılık duş almaya çalışın. 10-15 güne toparlanacaktır. Genelde hastaneden sarı renkli toz dezenfektan verilir. 1lt suya Bu tozu karıştırıp, gün içinde dezenfekte edin.
Serene Hilaldurmazzz Korkacak bir şey yok 😊 acısını 1 hafta 10 gün anca çekiyorsunuz sonra normale dönmeye başlıyor😊 dikkat etmem ve kuru tutmak önemli.Ben de 3 gün büyük tuvalete çıkamamıştım korkudan,doktorum ilaç vermişti😁
Arasannesi Hilaldurmazzz ınsallah canım gecer meraketme bende post acmıstım endıselıydım hıc gecmıcek gıbıydı ama gectı cok sukur. Sanada gecmıs olsun ve saglıkla buyut bebegını ınsallah
Hilaldurmazzz Serene benimde tuvalet ihtiyacım gümrüğe dayanmıştı ki yardıma annem ve eşim yetişti 😂😂
Kbrbydk Hilaldurmazzz 24gun önce doğum yaptım dikislerim düştü düşecek ama hala çok sizliyor ağrı kesici almadan yuruyemiyorum çünkü. Batikon ile günde bir iki kez pansuman yapıyorum ılık suyla yıkadıktan sonra. Sonra da kurutma makinesiyle kurutuyorum. Hiç yapamazsam tuvalet sonrası batikon sürüyorum. Çok rahatlatıyor.
Hilaldurmazzz Kbrbydk bende bi toz oluyo eczaneden suya karıştırıp sürüyosun ondan yapıyorum canım 3 gün oldu benimde doğum yapalı