Alışveriş yapıyorum anneler sizce yeni doğacak bebeğim için biberon almama gerek var mı ? Olur da sağılan sütü vermek için veya mama ihtiyacı olursa onu vermek için kullanabilirim diye düşünüyorum ama bazı anneler önermiyor meme reddi yaşanmaması için enjektörle falan verenler varmış. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? Marka önerisi de verirseniz sevinirim.