NursenaT söyle soyleyim bende sanki babanem bununla mi büyümüş diye sağlık ocaginin verdiği d vitaminini rafa kaldırdım sonra oğlum 7 aylıkken doktor muayenesine gittik bingildagina baktı bingildagi hala çok açık d vitaminini vermiyormusun dedi hayır vermiyorum dedim neden dedi çok önemli bisey değil diye düşünüyorum dedim bana bingildaginin o yüzden o kadar açık olduğunu söyledi ve gün de 5 damlaya çıkardı şuan 9 aylık hala kullaniyorum