Anneler merhaba, kızım 7 ay 7 günlük. Son bi aydır özellikle dikkatimi çekti kızım kakasını sadece emerken yapabiliyor. Bu bi sorun mu bilmiyorum. Gaz da öyle aslında. Hep gazlı bi bebekti çok çektik. Son zamanlarda da ağlıyor mızmızlanıyor karnı tok olsada emerek susuyor o sırada kaka yapıyor gaz çıkarıyor ve kakasını hep gürültülü yapıyor. Gazı kendi çıkardığı oluyor zaman zaman ama kakasını yapması için emiyor olması lazım. Kafama takıldı 7.ay kontrolüne gidemedik soramadım doktora da fikri olan var mı