Merhaba kızlar. Bebeğim yeni 4aylık oldu. Anladığım kadarıyla atak döneminde şuan. Bebeğimi iki gündür tanıyamıyorum, sanki başka bi bebek. Huysuz, özellikle akşamları sürekli ağlıyor, sürekli kucakta sakinleştirmeye çalışıyoruz, çok zor sakinleşiyor, gece mamasını yedikten sonra 3saatte uyurdu ama şimdi mamasını yiyor 1saat sonra ağlayarak uyanıyor. Aslında geçen aylarda da böyle tuhaf huysuzlukları olmuştu, ben gaz sancısı sanmıştım. Ama 3gün sonra normale dönmüştü. Şimdi farkına vardım büyüme atağı olduğunun.Sizde böyle bi durum yaşayan var mı acaba? Böyle durumda neler yapıyorsunuz?