Yesmm1 kızım üç aylık olmak üzere. İlk ay emmedi sağıp verdim ben de. Sağıp vermek bana çok zor geldi oyüZden silikon uca seve seve razı oldum. Arada bıraktırmayı deniyorum ama almıyo silikonsuz bir iki dk emdikten sonra çığlık çığlığa kalıyo. Buarada biyere gittiğimde sorun olmuyo. Çantasının bi gözüne koyuyorum kutusu içinde. Emzireceğim zaman hemen çıkarıp takıyorum. Emdikten sonra yıkayıp tekrar koyuyorum. Sadece bilmeyen insanlar o ne diye sormasından veya çok garip bişey yapıyomuşum gibi meraklı bakışlarından rahatsız oluyorum