Azonce bı saat süt sağdım 80cc şimdi biberonla verdim ilk başta yedi yutarken yüzünü burusturdu öğürdu almiyo zorla icirdim 25cc kucağıma aldım çıkardı çoğunu ilk defa sağdım acaba niye içmiyor mememi emiyordu şimdi ikisinide sağdım içmiyor mamamı zannetti tadı öyle olmayınca içmedimi anlamadım ya niye içmez anne sütünü kaskla denedim şimdi yine hiç almiyo bu sefer