Nurada Kızlar dün 4 ay asimiz vardi 2 bacaktan sol bacagimiz biraz kızarık ve şiş normalmi bu . Yani ebemiz apse yapmıştır dedi soğuk kompres ve kolanya ile ovalama ile geçer dedi biraz uzun surebiluyormus aynı durumu yaşayan varmı 🙈😓🤒