Sinemhkn Arkadaşlar oğlum 3 aylık oldu kaka yapma problemi başladı önceden 8 9 Bez değiştiriyor dum şimdi ise bir sabah 1 gece yapıyor normal mi sizin bebiş ler de aynı mı? Nurse harweys damla veriyorum çok zorlanınca da popusuna uyarı vermek zorunda kalıyorum rahatlıyor?
Nesemin16 Sinemhkn gayet normal canım bizimde öyle 4 aylık olacak sabah 1 defa 10da kurulu saat gibi yapar 😁 bazende 3 gün hiç yapmaz
tco Sinemhkn benim oglumda eskiden her alt acmaya kaka yapardi suan sabah 2 defs yapiyor. Gunde maksimum 3 bazen cikiyor.
handankoc Sinemhkn benım kızımda altını her açtıgımda kakası oluodu sonra bırden bıre kesıldı ıkı gun boyunca kaka yapmadı sonra kala duzenı tamamen degıstı gunde bır bazen ıkı bazen ıkı gunde bır yapıor bu durum gayet normalmıs
Rabia1511 Sinemhkn canim çok normel hatta iyi bile Bnim ki 40 gün her açtığımda vardı büyük abdesti şuan üç aylık üç günde bir yapıyor bi hafta yapmamıştı doktor 10 gün normel dedi