Merhaba herkese bebeğim 19 Aylık bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım çok şükür bi hareket de yapmadım spor vb. Ağır da kaldırmadım yani her günkü gibi bir gün ama sezeryan yerim öyle acıyor ki yeni doğum yapmış gibi otururken,uzanınca kıvrandırıyor resmen başına gelen var mı? 😔