Newannis [url=https://hizliresim.com/N0JGaH][img]https://i.hizliresim.com/N0JGaH.jpg[/img][/url] bebegimin yuzunde bunlar cikti ne olabilir nasil gecer bebegim 20 gunluk
Gizemabc Newannis oyy maasallah saglikla buyusun🥰 ben yag bezesi gibi gordum. Yag bezeleri yenidoganlar icin normal, zamanla geciyor.
Badekusum3 Newannis benim bebeğim de 34 günlük ara ara oluyor böyle. doktor bebek egzaması dedi Yani isirik diyebiliriz, krem verdi bir kere kullanımda geçiyor zaten.
aybukemom Newannis bunlar yağ bezesi sütün yarıyor kilo alıyor demek bu zamanla geçer elleme oynamışsın zaten kırmızı olmuş
Neslihanbew Bizde de bunun gibi küçük kümük kormızı noktalar çokmuştı hem ev çok sıcaktı sebebi bu olabilirmiş hemde ilk zamanlar normalmiş dediler bize ama doktorunuzada bi danışın yinede
Mehtapsercee Neslihanbew evet canım sıcaktan olmuştur erkek çocuğu sıcağı sevmez derler bide bi bizde de olmuştu kırmızı basmıştı heryerini sıcaktan sonra bi kaç güne geçti kat kat giydirme 😘
Deletedmom411 Benim bebeğimdede ilk günler çıktı hemde birsürü sivilce gibi aynı geçti ama bi süre sonra şuan 2 buçuk aylık
aybukemom Newannis benimki bunlarla doğdu geçiyor merak etme hala var yüzünde çıkıyor biri geçiyor yenisi çıkıyor
Bengisu_dunya Bunlar daha çoğalcak kaktüs gibi olcak yenidoğan aknesi korkmayın hiç mustela stelatopia yüz kremi kullanın 2 haftaya geçiyor maksimum😊