Demlidem şimdi ben şuan emzirmiyorum fakat bi süre emzirmiştim göğüslerim sönmüştü ilk zmAnki gibi değildi . Sonra doktor sütümün yetmediğini çocuğun soymadığını mamaya başlamam gerektiğini söylemişti bana . Bebeğinin kilo alımını hesaplayıp ona göre sütünün erip yetmediğini söyleyebiliyor doktorlar . Ha ama 3 4 ayı geçtiyse emzirme sürecin . Göğüslerin terbiye olmuş olabilr. Bi süreden sonra öyle oluyor çünkü . Artık fazla Fazla değil içtiği kadar süt üretiyormuş göğüslerin canım