AybarsOzge geçmiş olsun diyemedim bir türlü ☺️ Benimde aynıydı tek taraflı en dipte ufak bi açıklık varmış gibi sarı akıntı geliyordu çok korkmuştum tekrar yapıştırırlar mı diye ama korktuğum gibi olmadı sanki 1 tanede antibiyotik krem vermişti sabah batikon akşam antibiyotik krem 😔 üstünden 1 yıl geçti inan zar zor hatırlıyorum bizde de tam tersi eşim çok cesaretli bende o cesaret yok eşim temizledi ama resmen benden ter boşaldı eşim olmazsa çok zordu yapamazdım yani zor olan yapımı değil al karşına aynayı yap zor olan benim cesaretsizliğim😁