Yasemin-1 valla ölçü blmiyorum bn hep göz kararı yapıyordum yukarda arkadaş vermiş ona göre yapabilirsiniz hatta onun yarısını da yapsanız yeter meyve ekleyeceğiniz için. çok katı veya çok sıvı olmasın ekleyeceğiniz meyve suluysa biraz katı yapabilirsiniz.mesela armut ve elma ekleyecekseniz yarısını 4e bölüp koysanız bile yeter bebişiniz az yer ztn