Deletedmom283 Esma12 Badem yağı da sürebilirsin bebekler için, ben mustela nemlendirici kremini her gün sürerim cildi kuru değil ama yumuşacık yapiyor :)
Birogretmenanne Esma12 banyo yaptırırken son durulama suyuna 1 tatli kaşığı zeytinyağı koyup durulayin. Faydasını görürsünüz inşallah.
Cigdemasya Esma12 ben sebamed in nemlendirici kremini kullanıyorum en geç 2 günde 1 muhakkak banyo yaptırıyorum Kremini sürüyorum Yoksa bizimkininde çok kuru oluyo