merhabalar. kızıma 3 hafta kadar önce kendi odamızda uyku eğitimi vermiştim. kendisi uyuyor artık. şimdi de odasına yatırdım ilk defa ve artık alışmasını istiyoruö. pışpış patpata geri döndük. yaklaşık 15 dakikada uyudu. sizler bu süreçte başka neler yaptınız oda ayırma konusunda tecrübesi olan anneler paylaşırsa memnun olurum 🌼