Merhaba anneler,3aylık bebeğim var kalçası daha tam oturmamış gerilik var dedi doktorumuz.çift bez kullandık ama fayda etmemiş.haftaya yine kontrolü var eğer yine düzelmezse palvik bandaj takılacakmış ve sanırım duyduğum kadarıyla çok zor oluyormuş.açıları ikiside 56 ama sınır 60mış galiba.bebeğinde bu sorunu yaşayan var mı ,ortalama olarak ne kadar süre takılır bu bandaj? ..