Doğum yapalı iki buçuk ay olucak iki
üç gündür dikişim sadece başlangıç kısmı agryordu bugunse pembe renkte bir kanama oldu sadece o baslangıc kısımdan ne yapmam gerek başına gelen varmı bu salgın döneminde hastaneye gitmek istemiyorum doktorumu arasam gel diycek bilgisi olan varsa yazablrmi