Alisinannesii Canım benim bebeğim de meme ucum olmadığı için hastanedeyken çok emziremedim ama maalesef mamayı da istemedi. Silikon göğüs ucu kullanıyorum 4,5ayligiz. Bı hafta önce benimde memeyi sıkmama rağmen hiç gelmiyordu. Mama aldım ama yine iciremedim. Sonra bı arkadaşim tavsiye etti Malta içeceği var ondan aldım yeşillik yedim bol bol su içtim. Hep gelecek sütüm dedim geldi elhamdülillah. Ama mama vermek zorunda kalsaydım da verirdim elimde olan bişey değil üzüntünü çok iyi anlıyorum ama sakın kalmaya calis ve hep kendine gelecek sütüm diye telkinde bulun. Stres baş düşmani maalesef. İnşallah gelir ve çoğalır.