sapling buz dolabından çıkan sütte lipaz enzimiydi sanırım (enzim adını yanlışta söylemiş olabilirim ) neyse dondurulmuş yada buzdolabındaki sütte dediğim enzim fazla miktarda artarmış . Bazı bebeklerde o enzimden dolayı içmek istemezlermiş . Sizinkide öyle olabilir . Uzmanlar Bu tarz durumlarda dondurulmuş sütü koymadan önce ateşte haşlamadan sadece cızırdatıp öyle dolaba koyun diyorlar . O zaman bebekler içiyomuş. Ne kadar sağlıklı bilemiyorum tabi