Sevdakaya ben 😄 gülerek yazıyorum bizim 2,76 mm çıkmıştı. Doktora sordum risk oranı nedir diye 3.00 mm olsaydı direkt amniyosentez derdim ama genetik test yapalım dedi. Perinatoloji uzmanı. Çok da iyi Türkiye’nin sayılı doktorlarından. Ne kadar Peki dedim %50 oran diyebilirim dedi. Tabi ben şok. Bi hafta sürdü genetik tahlil. Yani fetal DNA. Nifty de deniliyor. O bi haftam kabus gibi geçti. Sonuç temiz çıktı. Kızım şu an 2,5 yaşında maşallahı var canım kızım benim 🥰😘 demem o ki kendimize zehir etmeyin bu günleri. Evet risk olabilir ama sakın üzmeyin kendinizi. Benim hep aklımı kurcaladı acaba down sendromu mu diye. Ama bu fikrin beni ele geçirmesine izin vermedim. Kendimi üzmedim inanın ağlamak İçin bile hep tuttum kendimi ağlamadım. O üzüntüye kendimi kaptırsam düşük yapıp bebeğimi kaydedebilirdim. Bu test yapılıp benden kan alındı. 3,500 e yaptırmıştık. Şu an fiyat nedir bilmiyorum. 11 haftada gitmiştik