Buketvebade Allahım şifa versin inşallah. Bizim de yakınımızın kızı 3 yaşında beyninde tümör vardı 3 defa ameliyata girdi. Bende elimden geldiğince ona süt sağıp veriyorum anne sütü faydalı diye. Umarım işe yarar.
Işın tedavisi görecekmiş bakalım.
Allahım yardımcıları olsun inşallah.