Eslemmm38 Arkadaşlar anne sütüne en yakın mama hangisidir bebeğim 2 aylık aptamil kullanıyordum sevmedi.?
Deletedmom54 Eslemmm38 benim insgrmda mühendisoğlu diye bi sayfa var.ordan içeriklerine baktığımda ilk hipp combiotik ikinci olarakta evolvia gözüküyordu
Deletedmom292 Eslemmm38 ilk ay sütüm az olduğu için golden goat kullandım seviyordu. Bir araştırın isterseniz anne sütüne en yakın mamaymış. 1 ay sonra sütüm yetince mamayı bıraktık bebeğimde hiç yadırgamadı.
Eslemmm38 Deletedmom292 benim de suan sütüm yetmiyor ek veriyorum aptamil sevmedi tükürüyor hipp organik mamaymış öyle duydum
Deletedmom54 Eslemmm38 organic olanıyla combiotik olanı farklı mama.ama o sayfanın içeriğini paylaştıgına göre probiyotık içeren evolvia ve hipp mamalarıymış.ama bebeğin sevmeside önemlıymış sanırım.ben ilk evolvia aldım sonra hippe döndük.